Na korak od istorijskog uspeha – Nezaustavljivi Alonso sa devetom pobedom u sezoni
CFMOTO Aspar tim je još jednom dokazao nepokolebljivost i odlučnost koja nas vodi ka osvajanju svetske titule! David Alonso, naš neustrašivi šampion, upisao je svoju devetu pobedu ove sezone na Velikoj nagradi Indonezije, čime je učvrstio svoju dominaciju u Moto3 šampionatu i povećao prednost na neverovatnih 97 bodova. Ovo je bila trka puna srčanih duela i neverovatnih preokreta, a naš tim još jednom pokazuje da je spreman ispisati istoriju MotoGP-a!
David je, kao i uvek, izašao na stazu sa jasnim ciljem – pobediti! Nakon pobede na prethodnoj trci u Misanu, stigao je u Indoneziju sa neverovatnom energijom i odlučnošću da nastavi pobednički niz. Iako start sa petog mesta nije obećavao, David je brzo preokrenuo situaciju i vratio se u vodeću grupu koja je u jednom trenutku brojala do deset vozača. Trka je bila puna preokreta, a na momente je izgledalo kao da će se boriti za sedmu poziciju. U određenim trenucima kada je sve izgledalo „kao izgubljeno“, David je, vođen željom da ostvari san celog tima, povratio snagu i doneo pobedu! Malo po malo, probijao se napred, a u poslednjem krugu izveo je fenomenalna preticanja i zauzeo prvo mesto.
Naš tim ne samo da vodi u šampionatu, već David postavlja nove standarde u Moto3 klasi, izjednačivši se s Romanom Fenatijem po broju pobeda u istoriji ove kategorije! A sada, sa prednošću od 97 bodova, naš tim je bliže nego ikada ostvarenju istorijskog cilja – osvajanja titule svetskog prvaka kao prvi kineski tim.
Davidov timski kolega, Džoel Esteban, takođe je imao sjajnu trku, završivši na četrnaestom mestu u svom prvom nastupu u Mandaliki. Esteban je startovao sa dvadeset druge pozicije, ali je već nakon četiri kruga napredovao na četrnaestu. Uprkos izazovima i velikoj borbi u zoni bodova, Esteban je uspeo osvojiti dva jako vredna boda.
David Alonso, presrećan zbog rezultata, izjavio je:
„Bila je ovo neverovatno teška trka. U jednom trenutku, zbog vrućine i činjenice da nisam imao brzinu, razmišljao sam da završim peti ili šesti i samo prikupim bodove. Ali morao sam pomeriti granice izdržljivosti zbog sebe, zbog tima, zbog svih nas koji se borimo za ostvarenje ovog sna. To mi je dalo snagu da ne odustanem i da nastavim borbu.”
U Moto2 kategoriji, naš tim je imao nešto manje sreće. Izan Gevara, koji je ostvario svoj najbolji rezultat sezone i završio sedmi, diskvalifikovan je zbog tehničkog razloga – nedostatka minimalne težine. Iako je Izan pokazao neverovatnu borbenost i dao sve od sebe, naš tim je sada fokusiran na sledeću trku u Japanu. Nažalost, ni naš drugi vozač, Džejk Dikson, nije imao sreće. Nakon nezgodnog pada dok je bio na sedmom mestu, Džejk nije uspeo nastaviti borbu za bodove, ali već sada gledamo ka Motegiju i nadamo se novom nizu pobeda u ovoj kategoriji.
Naš CFMOTO Aspar tim se borio do samog kraja na Velikoj nagradi Indonezije, i iako je trka bila teška, ostvaren je važan napredak. Svakako naši vozači su još jednom pokazali da nisu samo u vrhunskoj formi, već i nepokolebljivo posvećeni ostvarenju našeg najvećeg cilja – osvajanja svetske titule! Svaka trka nas sve više približava istorijskom trenutku kada će CFMOTO postati prvi kineski tim koji je osvojio svetsku titulu. Srčani dueli na stazi i impresivne pobede tokom cele sezone potvrđuju da je naš tim spreman da napiše novu stranicu u istoriji MotoGP-a!