![cfmoto 450nk test](https://cfmoto.rs/wp-content/uploads/2023/12/WhatsApp-Image-2023-12-10-at-17.37.04.jpeg)
Testiranje novog modela CFMOTO 450NK – Nezaboravan dan na stazi Zalužani
Početkom decembra, u jednom neobično sunčanom i toplom danu za ovo doba godine, naša ekipa je imala priliku da doživi nešto posebno na čuvenoj stazi Zalužani, nedaleko od Banjaluke. To je bio dan kada smo odlučili da stavimo na probu najnoviji model naše kompanije – CFMOTO 450NK.
Za volanom ovog sjajnog motocikla našli su se naši specijalni gosti – Jovan Ristić iz BJBIKERS magazina i Miloš Vucelja, menadžer prodaje u našem salonu u Banjaluci. Marko nije samo menadžer, već i strastveni poznavalac staze Zalužani, na kojoj već godinama vozi motocikle.
Testiranje CFMOTO 450NK na stazi Zalužani bilo je pravo uzbuđenje. Jovan i Marko su sa stručnošću i entuzijazmom vozili ovaj motocikl, demonstrirajući njegove sposobnosti i performanse. Ovo iskustvo nije samo potvrdilo kvalitet našeg novog modela, već je i ponovo potvrdilo zašto je staza Zalužani idealno mesto za testiranje motocikala.
450NK deluje opušteno, doslovno vas mami da sednete i krenete na vožnju. Njegove odlične proporcije su elegantno dopunjene oštrim linijama koje mu daju buntovnički karakter i moderni „nejkid“ izgled koji će privući mnoge vozače.
U modelu CFMOTO 450NK nalazi se naš dobro poznat agregat iz sportskog modela 450SR. Radi se o rednom dvocilindričnom, vodeno hlađenom agregatu radne zapremine od 449,5 cm3. Agregat kratkog hoda kojem nije problem da se vrti što se pokazalo u i praksi sa 450SR modelom koji se već takmiči na mnogim kupovima. Direktno ubrizgavanje goriva i doziranje gasa preko sajle odrađeni su izuzuzetno dobro i pružaju lep osećaj u toku vožnje.
Proklizavajuće kvačilo upareno je sa šestostepenim menjačem koji ima odnose dobro raspoređene tako da se sva snaga može bez probleme iskoristiti u svakom momentu tokom vožnje. Maksimalna deklarisana snaga agregata iznosi 45KS na 10.000 O/Min uz maksimalni obrtni moment od 39,3 Nm na 7.750 O/Min. Ovaj podatak o snazi motora će naročito obradovati vozače koji poseduju A2 kategoriju.
Ogibljenje se sastoji od napred KAYABA „Upside-down“ viljuške dok je pozadi smešten „monoshock“ amortizer sa mogućnošću podešavanja. Sa njim je vožnja kroz krivine zabavna, motocikl drži putanju, dobro se nosi sa manjim neravninama i tokom cele vožnje možete se osloniti na četvoroklipne J.Juan kočnice. Napred je disk prečnika 320 mm, a pozadií 220 mm a prečnik diska Ø 320 mm, pozadií 220 mm.
Kada je reč o dimenzijama ovog motocikla dužina od 1990 mm obećava aerodinamičnost i stabilnost, dok širina od 810 mm omogućava snažno prisustvo na putu, istovremeno zadržavajući dovoljno agilnosti za gradske gužve. Visina sedišta od 1130 mm je optimalno balansirana kako bi pružila udobnost i sigurnost kako za iskusne vozače, tako i za one koji tek zakoračuju u svet motociklizma.
450NK je idealan za vožnju do posla ili po gradu ali isto tako će vam pružiti puno zabave tokom vožnje do neke omiljene destincije. Na njemu sedite uspravno, noge su vam udobno smestene, težina nije na rukama i lako se provlači kroz gužvu
Sve informacije se prikazuju na petoinčnom kolor displeju sa dominantnim brojem obrtaja i indikatorom trenutne brzine u sredini. Dopala mi se njegova jednostavnost i preglednost. Funkcijama na displeju se lako pristupa pomoću dugmadi na levoj strani kormana a možete ga bežično povezati sa vašim telefonom preko aplikacije CFMOTO RIDE. Sva svetla, uključujući i pokazivače smera, dolaze sa LED tehnologijom.
T-Box omogućava konekciju vozila sa telefonom, nudeći funkcije poput OTA ažuriranja, MotoPlay, sigurnosne i funkcije protiv kradje motocikla, snimanje rute i pregled informacija o motociklu u realnom vremenu preko CFMOTO RIDE aplikacije. Pored toga, ima Type-C/Type-A usb priključak za punjenje za veću udobnost tokom putovanja.
Opremljen sa prednjim kočionim diskom prečnika 320mm i zadnjim diskom od 220mm kao i standardnim ABS-om tako da 450NK garantuje precizno i kontrolisano kočenje u svakoj situaciji. Sistem kontrole proklizavanja poboljšava trakciju dok težina od samo 165 kg čini ovaj motocikl lako upravljivim, idealnim čak i za početnike.
AGREGAT: 2 cilindrični, vodom hlađen 4-taktni, DOHC, 8 ventila
ZAPREMINA AGREGATA: 449,5 ccm
PREČNIK I HOD KLIPA: 72 x 55,2 mm
KOMPRESIJA: 11,5 : 1
SNAGA: 34,5 kw / 10000 o/min.
OBRTNI MOMENT: 39,3 Nm / 7750 o/min.
PRENOS: manualni, 6 brzina, proklizavajuće kvačilo, lanac
DUŽINA: 1990 mm
ŠIRINA: 810 mm
VISINA: 1130 mm
VISINA SEDIŠTA: 795 mm
TEŽINA: 165 kg
OGIBLJENJE: napred „Upside-down“, pozadi „monoshock“
KOČIONI SISTEM: napred J. Juan, prečnik diska Ø 320 mm, pozadií Ø 220 mm.
PNEUMATICI: napred 110/70 R17; pozadi 150/60 R17
ZAPREMINA REZERVOARA: 14 L
Za nas u CFMOTO kompaniji, ovakvi događaji su prilika da se povežemo sa našom zajednicom i strastvenim ljubiteljima motocikala. Zahvalni smo Jovanu i Marku što su bili deo ovog uzbudljivog dana i što su svojim iskustvom doprineli uspehu testiranja CFMOTO 450NK. Očekujemo još mnogo takvih događaja i radujemo se budućim testovima na stazi Zalužani.